ولوو N10 جفت
 
درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ من خوش آمدید اینجا عکس تمامی ماشین های سنگین موجود در استان مازندران قابل مشاهده هست هدف ما در این انجمن گرامی داشتن شغل رانندگی و ارج نهادن به آن است


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 1330
بازدید کل : 32541
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 79
تعداد آنلاین : 1

معرفی کامیون های ایران 62 (مازندران)
شنبه 27 مهر 1392برچسب:ولوو N10 جفت, :: 22:37 ::  نويسنده : حسین دل برده

سلام دوستان

این عکس رو تقدیم میکنم که مسعود که مشوق اصلی من تو این امر بوده و تمامی دوستانی که منو یاری کردن که تا اینجا برسم

ماشالا عجب سپری داره



نظرات شما عزیزان:

علیرضا ابراهیمی
ساعت14:53---21 دی 1392
سلام دادا تو سایت منتظرت هستم بیا عضو شو سلام داداش چشم حتما

علي IR46
ساعت7:59---12 آبان 1392
سلام خداييش زردهاى اردبيلى توجهان حرف اولوميزنن مازندراني هاهم ماشين دارهاي خوبي هستن اينم ماشين سرپاييه ماشالله...داش ب منم سربزن...ياعلي عزت زياد
پاسخ:من کوچیکتم چشم


مسعود ایران 14
ساعت15:23---28 مهر 1392
ماشالله به بچه های گل شمال ایول داش

من شمال زیاد اومدم و هنوز هم میام تابستون حتما یه بار میام میبینمت

هر چی بار از بندر میزنیم برا مرغداری های منطقه های شما هستن

جدیدا که همه مرغ ها رو برداشتن و اردک گذاشتن جاشون داش درست میگم؟؟
پاسخ:سلام الان که بیشترشون بوقلمون هستن حتما بیا،در خدمتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان معرفی کامیون های ایران 62 (مازندران) و آدرس hossein62.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.